Wij streven ernaar om u de best mogelijke zorg te bieden. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan vinden wij het belangrijk dat u dit met ons bespreekt. Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen we ook niets veranderen.
2.1 Als u een klacht heeft, kunt u deze eerst bespreken met de betreffende behandelaar. Samen kunt u zoeken naar een oplossing.
2.2 Indien het gesprek niet tot een oplossing leidt, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij HandsofLife.nl. Wij zullen binnen 14 dagen reageren.
3.1 Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht of als u de klacht niet met ons wilt of kunt bespreken, kunt u zich wenden tot Stichting Zorggeschil.
Adres: Postbus 132, 8430 AC Oosterwolde
E-mail: info@zorggeschil.nl
Website: www.zorggeschil.nl
KvK: 66986044
5.1 Om uw klacht in behandeling te nemen bij Stichting Zorggeschil, dient u een bedrag aan klachtengeld van maximaal €50 te betalen.
5.2 U dient een verklaring in te vullen en te ondertekenen waarin u verklaart de uitspraak van de Geschilleninstantie als bindend te aanvaarden.
5.3 Stichting Zorggeschil zal uw klacht onafhankelijk beoordelen en een uitspraak doen.
5.4 De uitspraak van Stichting Zorggeschil is bindend.
6.1 Het indienen van een klacht bij HandsofLife.nl is kosteloos.
6.2 Voor de procedure bij Stichting Zorggeschil kunnen kosten in rekening worden gebracht. Raadpleeg hiervoor de voorwaarden op de website van Stichting Zorggeschil.
Voor vragen over deze klachtenregeling kunt u contact opnemen met:
Adres: Hees 46, 5521 NW Eersel
E-mail: info@handsoflife.nl
Telefoon: 06 505 232 72


