Klachtenregeling

Artikel 1: Inleiding

Wij streven ernaar om u de best mogelijke zorg te bieden. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan vinden wij het belangrijk dat u dit met ons bespreekt. Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen we ook niets veranderen.

Artikel 2: Interne Klachtenprocedure

2.1 Als u een klacht heeft, kunt u deze eerst bespreken met de betreffende behandelaar. Samen kunt u zoeken naar een oplossing.
2.2 Indien het gesprek niet tot een oplossing leidt, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij HandsofLife.nl. Wij zullen binnen 14 dagen reageren.

Artikel 3: Externe Klachtenprocedure

3.1 Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht of als u de klacht niet met ons wilt of kunt bespreken, kunt u zich wenden tot Stichting Zorggeschil.

Artikel 4: Contactgegevens Stichting Zorggeschil

Artikel 5: Procedure bij Stichting Zorggeschil

5.1 Om uw klacht in behandeling te nemen bij Stichting Zorggeschil, dient u een bedrag aan klachtengeld van maximaal €50 te betalen.
5.2 U dient een verklaring in te vullen en te ondertekenen waarin u verklaart de uitspraak van de Geschilleninstantie als bindend te aanvaarden.
5.3 Stichting Zorggeschil zal uw klacht onafhankelijk beoordelen en een uitspraak doen.
5.4 De uitspraak van Stichting Zorggeschil is bindend.

Artikel 6: Kosten

6.1 Het indienen van een klacht bij HandsofLife.nl is kosteloos.
6.2 Voor de procedure bij Stichting Zorggeschil kunnen kosten in rekening worden gebracht. Raadpleeg hiervoor de voorwaarden op de website van Stichting Zorggeschil.

Contact

Voor vragen over deze klachtenregeling kunt u contact opnemen met:

KLAAR VOOR EEN SESSIE?

CONTACT

Hees 46
5521 NW Eersel
info@handsoflife.nl
06 505 232 72
Algemene voorwaarden
Privacybeleid
Cookiebeleid
Klachtenregeling
Disclaimer

Gegevens

NVA code: D4415
BTW: NL 240417173B01
KVK: 55748503
AGB code: 90116499
Praktijk AGB code: 90092891
Chat openen
1
Scan de code
Hallo
Kunnen we je helpen?